ТМ "Нова Сила" - интернет магазин автозапчастей
Функції карбюратора та інжектора абсолютно однакові, але ось принцип дії вузлів відрізняється.
Для багатьох автолюбителів велика проблема - визначитись з одним простим питанням: «Що вибрати - карбюратор або інжектор?» Подібних тим в інтернеті безліч, і дискусії ведуться дуже гарячі. Одні стверджують, що найкращим варіантом є покупка карбюратора, а інші впевнені на 100% в перевагах інжектора. Давайте розберемося у цьому питанні.
Основні відмінності
Функції карбюратора та інжектора абсолютно однакові - вони формують і подають паливно-повітряну суміш у циліндри. Але ось принцип дії вузлів відрізняється.
Карбюратор подає у двигун вже готову суміш, приготування якої відбувається за наступним алгоритмом:
Всі процеси виключно механічні, на відміну від інжектора.
В інжекторному двигуні принцип утворення суміші інший - в роботі задіяна електроніка. Датчик повітря виробляє вимірювання об'єму повітря, що поступає в циліндр. Виходячи з розрахованого об'єму, подається дозований об'єм палива.
Але перед тим як робити якісь висновки, необхідно розібратися з перевагами і недоліками кожної з систем.
Карбюраторний двигун
Переваги:
Недоліки:
Інжекторний двигун
Переваги:
Недоліки:
Так що вибрати - карбюратор або інжектор
Однозначної відповіді тут немає. Якщо ви купуєте новий автомобіль, то вибирати не доводиться - там буде встановлено інжектор за замовчуванням. При купівлі б/у автомобіля для сільської місцевості, перевагу краще віддавати карбюраторному варіанту. Причина - простота обслуговування. Що робити в селі, якщо зламався інжектор? Де шукати СТО? Це вже серйозна проблема. Звичайно, завжди можна викликати фахівця, але це займе час, та й грошей піде чимало.
Для жителів міста, де є безліч СТО, краще віддати перевагу інжектору. Від них менше проблем, він економічніший.
Заміна карбюратора на інжектор
Багато автолюбителів приймають рішення замінити карбюратор інжектором. Але наскільки це реально? Як показує практика, людині з певними знаннями і «рівними» руками зробити це не складно. При цьому недостатньо замінити карбюратор інжектором. Доведеться міняти системи паливної системи запалювання, генератора і так далі. На всі покупки може піти не один десяток тисяч гривень. Якщо робити роботу самостійно, то можна витратити не менше чотирьох-п'яти днів. Іноді такий тюнінг виправдовує себе - автолюбитель отримує велику потужність свого залізного коня. Але якщо машина стара, то в такій роботі немає необхідності.
Якщо ж довіряти роботу фахівцям, то витрати будуть дуже високі. Деколи, дешевше продати старий і купити новий автомобіль. Тому, при виборі того або іншого виду карбюратора, необхідно враховувати його переваги і недоліки.